Detailing Exterior

Preturi Detailing Exterior

Full Detailing Exterior: 650-900 RON

(Polish profesional in pasi multiplii):

 Punctare cu vopsea in culoarea caroseriei;

 Curatare si decontaminare jante;

 Reconditionare si protectie plastic exterior;

 Protectie lac cu polimeric pe baza de SIO2;

Ultra Car-Showroom Shine: 850-1050 RON

(Pregatire protectie ceramica):

 Polish 4-5 pasi (2 pasi de finisare pentru un aspect clar si umed);

 Punctare cu vopsea in culoarea caroseriei;

 Curatare, decontaminare si protectie jante cu sealant pentru jante;

 Reconditionare si protectie plastic exterior ( protectie ceramica);

Protectie Ceramica Profesionala: 1400-1700 RON

(Pachetul polish showroom shine inclus):

 Pregatirea suprafetelor conform specifiatiilor producatorului protectiei ceramice aleasa de client;

 Aplicarea protectiei (montajul) se executa doar de aplicatori certificati de producatorul protectiei aleasa de client;

New Car Prep: 1000-1400 RON

(Pregatire masina noua):

 4 straturi de protectie ceramica;

 Eliminare imperfectiuni;

Servicii Extra Detailing Exterior

– Polish element- aprox 100 lei

– Intretinere protectie ceramica- 200 lei

– Polish faruri- protectie- 200 lei

Protectie Ceramica Avansata

Lasa un finisaj foarte lucios, fiind mai mult ca sticla si oferind un aspect umed si o stralucire naturala.

Protectia bazata pe dioxid de siliciu (SiO2) este cea mai sofisticata protectie pentru vopselurile auto ce a fost dezvoltata pana acum. Anterior, exploatat de catre cei mai pretentiosi utilizatori din industria electronica sau folosit pentru protejarea transporturilor feroviare, acest compus este in prezent introdus in industria auto intr-o forma unica de catre mai multi producatori de top din domeniu. Datorita unor procese chimice speciale, siliciul este amestecat cu anumiti solventi, care permit aplicarea sa pe suprafata vopsita, avand ca rezultat o duritate substantiala.

FINISAJUL MASINII TALE VA ARATA EXTRAORDINAR!

Protectia ceramica ofera rezistenta exceptionala la substante chimice cu ph intre 2 si 11, cat si la alte substante prezente pe sosele sau in atmosfera.

Gratie proprietatilor oferite de SiO2 (dioxidul de silicu ofera o capacitate mare de respingere a apei si a contaminantilor), un vehicul protejat cu un strat de cuart ramane curat un timp mai indelungat, intretinerea lui obisnuita fiind mult mai usoara si mai rapida.

Datorita moleculelor foarte mici, bine delimitate, orice dezordine a integritatii structurale (din cauza factorilor externi) este practic imposibila. Singura posibilitate de eliminare a stratului de cuart este prin folosirea unor materiale abrazive (pasta polish, hartie abraziva, etc).

Bye Bye Birdie !

Nu ! nu ne referim la musical acum, ne referim la protectia impotriva atat de daunatorului gainat de pasare!
Chiar cateva ore sunt suficiente ca gainatul de pasare sa lase urme ireversibile in lacul si pe vopseaua masinii. Protectia ceramica impiedica gainatul sa aiba un contact direct cu stratul de lac.

Like New Forever!

Protejeaza-ti investitia! Stim cu totii ca masinile se devalorizeaza in timp, dar mai stim si ca cele urate se devolarizeaza mai mult decat ale noastre.

Spalare Exterioara Detaliata

Spalare exterioara detaliata pentru intretinerea periodica – se executa in 6 etape: clatire, samponare, spalare cu manusa din microfibra sau blana de miel, limpezire, suflare cu aer comprimat si uscare. Sampoanele folosite au pH neutru (5.5), astfel incat nu afecteaza stratul de protectie de pe caroserie.

Curatare bitum/adeziv

Pentru aceasta operatiune folosim agenti de curatare pe baza de citrice, avem grija sa nu zgariem lacul masinii. Chiar daca masina dvs. a fost colantata, avem aceeasi grija sa inlaturam adezivul.

Corectia sau Polisarea/lustruirea lacului

Realizarea acestui proces se face cu masini dual-action, impreuna cu diferite paste si bureti abrazivi . Aceasta polisare (lustruire) are ca efect eliminarea zgarieturilor fine si holograme.

Eliminare defect de vopsire "coaja de portocala"

Defectul acesta apare datorita calitatii vopselei/lacului fie, mai ales, unor greseli in procesul de vopsire. El poate fi la nivelul vopselei sau al lacului !

Pentru a scapa de acest defect, se va realiza o aschiere a unui strat din lac, astfel incat dupa corectie si polis, caroseria va straluci si rezultatul va fi unul de tip oglinda.

Degresarea lacului/geamurilor

Lacul se degreseaza in doua etape: inainte de corectie, pentru a oferi sprijin in procesul de rectificare, dar si dupa polisare, pentru a ne asigura ca protectia dorita are aderenta necesara.

Hidratarea si protejarea elementelor din plastic si cauciuc

Folosim cele mai noi si eficiente solutii speciale pentru a preveni imbatranirea prematura si pentru a reface aspectul original al elementelor din plastic si cauciuc, afectate de razele Soarelui si a factorilor externi de mediu.

Tratament hidrofob parbriz si geamuri laterale

Este un tratament special, care se aplică pe parbrizul, luneta sau geamurile laterale ale mașinii, pentru a permite o vizibilitate clară la condus pe timp de ploaie sau ninsoare.
Îmbunătățește vizibilitatea și durează până la 12 luni.

Protejarea lacului

Se realizeaza prin utilizarea unor substante precum:

Glaze-urile – se aplica imediat dupa polish si au rolul de a remedia micile imperfectiuni ramase dupa lustruire, adaugand un efect de ud si chiar mai multa profunzime luciului.

Sealant polimeric – ofera protectie si luciu de lunga durata datorita polimerilor sintetici. Durabilitate 6 luni.

Ceara solida – ofera luciu si protectie durabila, fara a lasa urme sau opacitate.  Protectie impotriva factorilor de mediu! Durabilitate 3 luni.

Sealant ceramic – este un produs creat prin nanotehnologie, care dupa ce este aplicat formeaza practic o pelicula de sticla deasupra vopselei. Durabilitate foarte mare, luciu foarte intens, cresterea duritatii vopselei si protejeaza lacul timp de 12 luni.

Restaurare/Polisare faruri

Decontaminare faruri – decontaminarea cu argila a suprafetei exterioare a farurilor ajuta la desprinderea contaminantilor de pe suprafata lacului protector. Acest proces este recomandat inainte de aplicarea oricarei protectii, daca lacul este in stare buna.

Restaurare faruri – prin procesul de restaurare a farurilor se indeparteaza de pe suprafata exterioara a acestora lacul protector degradat si contaminat. Acest proces se face in minimum 5 pasi si este recomandat atunci cand farurile sunt mate sau zgariate.

Polish faruri – prin polisharea farurilor se indeparteaza de pe suprafata exterioara a acestura un strat subtire din lacul protector degradat. Acest proces se face in 2 pasi si este recomandat atunci cand farurile incep sa se matuiasca sau ca alternativa mai ieftina (dar si cu rezultate putin mai slabe) decat restaurarea farurilor.

Aplicare sealant de protectie pe faruri – dupa restaurare, farurile raman fara protectie in fata efectelor nocive ale naturii. Sealant-ul protejeaza plasticul impotriva unora dintre acestea, precum razele UV, lichide, contaminanti. Aplicarea sealant-ului este recomandata o data la 6 luni.

Aplicare foliei de protectie pe faruri – folia de protectie este mult mai benefica decat sealantul, deoarece protejeaza farul si impotriva loviturilor (criblura, etc.), zgarieturilor si este mult mai durabila (5 ani). Aplicarea foliei este recomandata imediat dupa procesul de restaurare.